Saturday, April 12, 2014

Kejujuran Amat Penting Dalam Industri Perkhidmatan Pengangkutan

Hai.. selamat datang ke blog lori sewa.  Tempat anda mendapatkan perkhidmatan pengangkutan jika ingin berpindah rumah, kedai atau pejabat.  Tidak terhad pada itu, kami juga menyediakan pengangkutan secara tetap bagi mengangkut barang-barang pernigaaan anda.

Sila hubungi terus person incharge bahagian perkhidmatan pengangkutan En. rahim di nombor  019-5136795. 

Dalam cuaca yang tak menentu, sekejap panas dan sekejap hujan, anda perlu sebuah kenderaan yang bertutup keseluruhannya untuk mengelakkan barangan berharga rosak akibat cuaca panas dan hujan.

Kami faham kejujuran menjadi pilihan utama selain dari perkhidmatan yang cekap dan sistem pengangkutan yang yang terbaik.

Banyak aduan yang kami terima dari pelanggan yang lepas-lepas tentang tingkah laku pemberi perkhidmatan yang tidak jujur dan yang menukar kenderaan yang lebih kecil, jika ingin kenderaan yang lebih besar perlu membuat bayaran tambahan.

Anda perlu berhati-hati ketika membuat tempahan untuk mendapatkan perkhidmatan pengangkutan.  Buatlah sedikit kaji selidik tentang syarikat pengangkutan yang akan anda pilih. Supaya tidak tertipu dan anda mengalami kerugian dan menyakitkan hati.

Pemberi perkhidmatan juga banyak mengalami kerugian kerana karenah pelanggan yang ingin mendapatkan perkhidmatan lori sewa yang terbaik tetapi dengan harga yang terlalu murah.

Oleh itu kita sama-sama perlu berpegang kepada sifat jujur dan bertimbang rasa dalam berurusan demi untuk kepentingan bersama.








No comments :

Post a Comment