Thursday, October 9, 2014

Lori Sewa Kuning Dapat Call Lagi...

Lori Sewa Kuning dapat call lagi kali ini orang nak khidmat pengangkutan lori sewa murah ke Alor Star. (tak semestinya destinasi sebenar k...) 

Betul... jika korang nak senang dapatkan khidmat pengangkutan lori sewa, Google saja perkataan Lori Sewa Kuning.  Insyallah akan jumpa dengan blog lori sewa ni. Than telefon pada contact person yang tertera.  Thats all....

Sebetulnya bukan Lori Sewa Kuning atau Lori Sewa Murah ke apa ke yang dapat call... tapi admin blog ni yang kena pelawa dek tuan punya Lori Sewa Murah tu... nak ke Alor Star katanya.

Teman ikut aje... seronok juga dapat jalan jauh-jauh menumpang Lori Sewa Kuning ni...glamour koooo!!!  Selama ari ni dok memerap di rumah macam katak di bawah tempurung...

Perjalanan kali ini teman lebih bersedia lagi dengan kamera super snap shot!!  haha.. ada ke kemera yang yang macam tu??  Adaaa... macam-macam ada cuma kita yang tak reti nak guna.  betul tak.

Tu pasal ambil gambar tak pernah cantik... tak kena teknik, tak kena gaya.  Kalau pandai, ambil gambar orang tengah bertenggong nak beraxxx pun cantik!

Yang dah beli kamera DSLR harga beribu-ribu tapi dok berhabuk, sekali pun tak pernah snap, sebab tangan keras kaku tak reti satu apa benda pun, ni teman nak bagi tau, eloklah belajar dengan yang pakar.

Tak payah pergi kelas, dia ada buat ebook dan video yang ajar satu persatu cara-cara tangkap gambar yang betul... Tu klik je kat kamera super snap shot warna biru kat atas tu... korang bacalah sendiri.

Oit... ini blog lori sewa ke blog tukang tangkap gambar?? Ah... macam-macam boleh, angkut barang orang pindah dengan lori sewa boleh, tangkap gambar orang kawin dengan kamera DSLR boleh, jual Ice Blended boleh,



Opss.. dah lebih ni, nantikan cerita perjalanan Lori Sewa Kuning ke Alor Star tak lama lagi.  

Terima kasih kepada pelanggan-pelanggan budiman yang dah buat panggilan, yang belum buat panggilan dan yang bercadang buat panggilan.

Sokongan anda sangat kami hargai, harap sebar-sebarkan laman bloglorisewa.blogspot.com ni pada kengkawan. 

"Happy reading" entri Lori Sewa Kuning Dapat Call Lagi.... :-)


No comments :

Post a Comment